yandex image

ul. Płochocińska 35, 03-044 Warszawa

+48 660 391 563, pon-pt: 9:00-20:00

Sposób dostawy

Nasze paczki nie nadają się do paczkomatów.

 

Wysyłka na terenie Polski:

Za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD – 15 zł (19 zł – za pobraniem)

Najszybszy sposób dostawy. Zazwyczaj dostawa następnego dnia roboczego, jeśli jesteśmy w stanie skompletować zamówienie tego samego dnia.

• Kurierzy standardowo doręczają przesyłki od godz. 8.00 do godz.19.00 – zatem najbezpieczniej jako adres dostawy przesyłki podać miejsce, w którym spędza się największą część dnia – może to być miejsce pracy (koniecznie wpisujemy wtedy nazwę firmy)
W przypadku, gdy kurier nie zastanie nikogo pod adresem doręczenia przesyłki, podejmie ponowną próbę doręczenia paczki następnego dnia roboczego
Jeśli po dwóch dniach od daty wysyłki kurier nie doręczył paczki – prosimy o kontakt z firmą kurierską pod telefonem 22 577 55 55
Firma DPD świadczy usługę śledzenia przesyłki – aby sprawdzić gdzie aktualnie znajduje się przesyłka należy na stronie  http://www.dpd.com.pl w pole “Znajdź swoją paczkę” wpisać numer przesyłki i kliknąć “Lokalizuj”
•  Zamówienie przesłane kurierem można opłacić gotówką przy odbiorze lub kartą u kuriera DPD (w zamówieniu należy wybrać sposób płatności “za pobraniem”).
Prosimy dokładnie obejrzeć przesyłkę przed jej odebraniem od kuriera – jeśli nosi ona ślady mechanicznego uszkodzenia trzeba koniecznie otworzyć paczkę przy kurierze, jeśli zawartość jest uszkodzona – należy bezwzględnie spisać protokół szkody, który będzie później podstawą reklamacji usługi doręczenia. Bez protokołu reklamacja nie zostanie uznana! Nie odpowiadamy za skutki odebrania od kuriera uszkodzonej przesyłki.


Wysyłka za granicę – do Niemiec:

Za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD – 55 zł

Najszybszy sposób dostawy. Zazwyczaj dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych, jeśli jesteśmy w stanie skompletować zamówienie tego samego dnia.

Kurierzy standardowo doręczają przesyłki od godz. 8.00 do godz.19.00 – zatem najbezpieczniej jako adres dostawy przesyłki podać miejsce, w którym spędza się największą część dnia – może to być miejsce pracy (koniecznie wpisujemy wtedy nazwę firmy)
W przypadku, gdy kurier nie zastanie nikogo pod adresem doręczenia przesyłki, podejmie ponowną próbę doręczenia paczki następnego dnia roboczego
Jeśli po 5 dniach od daty wysyłki kurier nie doręczył paczki – prosimy o kontakt z firmą kurierską pod telefonem: Customer Service Niemcy 01806373200; mail: exp_wro@dpd.com.pl
Firma DPD świadczy usługę śledzenia przesyłki – aby sprawdzić gdzie aktualnie znajduje się przesyłka należy na stronie  https://www.dpd.com/de/de/empfangen/sendungsverfolgung-und-live-tracking/ w pole “Paketshop suchen Finden Sie den Paketshop in Ihrer Nähe” wpisać numer przesyłki i kliknąć “Lokalizuj”
Prosimy dokładnie obejrzeć przesyłkę przed jej odebraniem od kuriera – jeśli nosi ona ślady mechanicznego uszkodzenia trzeba koniecznie otworzyć paczkę przy kurierze, jeśli zawartość jest uszkodzona – należy bezwzględnie spisać protokół szkody, który będzie później podstawą reklamacji usługi doręczenia. Bez protokołu reklamacja nie zostanie uznana! Nie odpowiadamy za skutki odebrania od kuriera uszkodzonej przesyłki.


Wysyłka za granicę do innych krajów:

Za pośrednictwem Poczty Polskiej (Płaska Stawka w koszyku):
Cena przesyłki wynosi 100 zł
Dostawa to między 5-14 dni roboczych.

wysyłka – Słowacja (SK)
Za pośrednictwem Poczty Polskiej (Płaska Stawka w koszyku) – 50 zł
Dostawa to między 5-7 dni roboczych.


Oferujemy wysyłkę do krajów europejskich oraz wielu innych.
Skontaktuj się z nami. Przygotujemy wysyłkę indywidualnie.


Odbiór osobisty

Możliwy jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-18:00, po wcześniejszym się umówieniu.
Więcej przeczytasz na stronie – Odbiór osobisty.