JAK MOGĘ PŁACIĆ?

Umożliwiamy następujące sposoby płatności:

Płatność online przez serwis Przelewy24 – po wybraniu w koszyku sposobu płatności Przelewy24 a kliknięciu w przycisk “Kupuję i płace” zostaną Państwo przekierowani do Serwisu  płatności online Przelewy24. Kolejnym krokiem jest wybór banku z listy. Należy postępować zgodnie z komunikatami pojawiającymi sie na stronie;

Płatność online przez serwis PayPal – umożliwia błyskawiczne wysyłanie płatności online za pomocą rachunku bankowego, karty kredytowej i innych źródeł;

Przelew bankowy – po złożeniu zamówienia otrzymają Państwo e-mail potwierdzający, w którym podane są wszystkie Nasze dane bankowe do przelewu. Proszę użyć numeru zamówienia jako tytułu płatności. Po zaksięgowaniu pieniędzy realizujemy zamówienie, o czym poinformujemy również e-mailem.

Dane do przelewu:
RayStop
Płochocińska 35, 03-044 Warszawa
Nip: 5242885594
Numer rachunku: 08 1160 2202 0000 0003 7945 0207
Nazwa banku: Millennium bank
Tytuł przelewu: Twój numer zamówienia lub marka, model samochodu, wybrany produkt (ilość szt)

Pobranie – pieniądze za zamówione produkty zapłacą Państwo dopiero podczas odbioru paczki od kuriera. Zawsze kontaktujemy się telefonicznie przed wysyłką. Paczki za pobraniem nie wysyłamy do momentu potwierdzenia przez Klienta zamówienia u naszego konsultanta. Adresat musi być fizycznie obecny przy odbiorze paczki;

Gotówka (przy odbiorze osobistym) – ta forma płatności możliwa jest w biurze w przypadku odbioru osobistego.

Masz jakieś pytania? Skontaktuj się z nami
+48 660 391 563
info@RayStop.pl